Overslaan en naar de inhoud gaan

Jules Hooijer en Ido Sharon naar Havas Amsterdam

Sharon is chief growth officer en Hooijer strategy lead.
Hooijer Sharon
Hooijer Sharon

Havas Amsterdam heeft Ido Sharon en Jules Hooijer aangetrokken als respectievelijk chief growth officer en strategy lead. Ze zijn beiden in januari begonnen. 

Hooijer heeft gewerkt aan zowel klant- als bureauzijde bij onder andere De Lotto, DDB, Wavemaker, Ring en Werkspot. Hooijer: '77 procent van de merken wordt niet gemist als ze verdwijnen. Terwijl 76 procent van de mensen wél verwacht dat ze hun leven en dat van de planeet verbeteren. Havas is volledig ingericht op meaningfulness. Daar zocht ik naar in mijn werk; echte betekenis.'

related partner content for mobile comes here

Ido Sharon werkte onder meer voor RTL, Wayne Parker Kent en Sanoma. 'Het mediabureau moet zich opnieuw uitvinden. Mediaconsumptie is enorm veranderd, maar veel modellen aan de bureau kant zijn gelijk gebleven. Deze noodzakelijke transitie biedt juist voor Havas veel kansen.'

Ceo Thijs Muller: 'Wie meerwaarde wil behouden, moet overzicht bewaren en content op waarde kunnen schatten. Daarom deze twee nieuwe seniors, die niet per se uit de bureauwereld komen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in