Premium Digital transformation / JUNE 29, 2021 11:35 DDMA en VIA blij met Googles uitstel om 'tracking cookies' te blokkeren Brancheorganisaties: 'We krijgen meer tijd, maar nu zaak om er snel mee aan de slag te gaan.'
Premium Bureaus / JUNE 16, 2021 12:50 Ondertussen bij...LifeHunters: 'Het onderbuikgevoel is nog steeds te bepalend' Creatief bureau LifeHunters ging vorig jaar failliet, maar maakte kort daarna een doorstart. 'We hebben een heel goed jaar gehad.'
Premium Campagnes / JUNE 7, 2021 16:35 Ivo Steffens (NS): ‘We zijn meer dan alleen een trein’ NS wil zich positioneren als breed mobiliteitsbedrijf en trekt daarvoor samen op met TBWA\Neboko.
Premium Campagnes / JUNE 7, 2021 15:41 Ruud Gullit-hamburger blijkt Calvé-campagne: 'Dat 'ie viral ging, was precies waar we op hoopten' Toch geen goddelijke boodschap voor EK-succes: video met Ruud Gullit-hamburger hoort bij EK-campagne van Calvé.
Premium Merkstrategie / JUNE 2, 2021 14:02 Flink bezorgt nu ook in Amsterdam: Wat is de turboshopper van plan? Na Gorillas en het Turkse Getir, sjezen nu ook de riders van Flink door de hoofdstad. En de ambitie van de flitsbezorger is niet mals.
Premium Merkstrategie / JUNE 1, 2021 10:25 De slag om de online supermarktklant: 'De race naar de schat is geopend' Hoe onderscheid je je als online super en hoe word je winstgevend?
Premium Diversiteit / MAY 26, 2021 16:09 Ogilvy Social.Lab voert diversiteits- en inclusiviteitsbeleid door Bureau komt met 'compleet en dynamisch beleid' gericht op diversiteit en inclusiviteit.
Premium Effectiviteit / MAY 20, 2021 14:38 Steven van Belleghem: 'De rol van creatie is cruciaal' Steven van Belleghem is keynote speaker tijdens de Effie Campus en schreef het boek 'The Offer You Can't Refuse'.
Campagnes / MAY 19, 2021 15:58 Oproep lobbyclub: 'Leg vleesreclame aan banden' Ook moet de vleesconsumptie worden opgenomen in het regeerakkoord, schrijft de Transitiecoalitie Voedsel aan informateur Mariëtte Hamer.
Premium Digital transformation / MAY 19, 2021 14:38 DDA doet oproep aan Hamer: zorg voor een ministerie van Digitale Zaken DDA-voorzitter Roefs: 'Het regeerakkoord moet niet alleen verstandig zijn, het moet vooral ook slim zijn; slimmer dan ooit.'