Overslaan en naar de inhoud gaan

Stern kiest Merkle Nederland als digitaal partner

Doel is de communicatie met klanten en prospects persoonlijker en relevanter te maken.
Merkle
Merkle

Stern, een van de grootste automotive concerns in Nederland, heeft gekozen voor Merkle Nederland als strategisch digitaal partner. Doel is de communicatie met klanten en prospects persoonlijker en relevanter te maken.

related partner content for mobile comes here

Stern vertegenwoordigt 17 automerken, waaronder Mercedes-Benz, Renault, Nissan, Ford, Volvo, Land Rover, Kia en Opel en biedt daarnaast aanvullende diensten - zoals leasing, verhuur en schadeherstel - aan. Het bedrijf heeft het afgelopen jaar, als eerste stap in de complete digitale transformatie, alle dealerbedrijven geïntegreerd in één merk met één mobiliteitsplatform met als doel één klantervaring te bieden.

Stern en Merkle werken al jarenlang samen op het gebied van digital marketing en analytics. Met de uitbreiding van het strategische partnership met marketing automation, biedt Merkle verdere ondersteuning in de digitale transformatie van Stern. René Bouwmeester, Marketing Director Stern: 'Merkle heeft zich de afgelopen periode sterk geprofileerd als strategische partner. Overtuigd zijn wij door de brede automotive-ervaring, technologische kennis en praktische aanpak.'

Just Greve, Sales & Alliance Lead bij Merkle Nederland, voegt toe: 'Als ervaren Selligent-partner hebben we de kennis en knowhow in huis om te helpen alles uit het platform te halen en slimme campagnes in te richten om een totale customer experience creëren.'

Lees ookMerkle Nederland officieel van start

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in