Overslaan en naar de inhoud gaan

Rivièra Maison kiest Insider voor versnelde e-commerce groei

Rivièra Maison wil haar klanten online dezelfde persoonlijke ervaring bieden als in de fysieke winkels.
Rivièra Maison
Rivièra Maison

Woon- en interieurmerk Rivièra Maison gaat samenwerken met Growth Management Platform Insider. Het platform moet helpen de e-commerce doelen van het merk te bereiken door de inzet van geïndividualiseerde- en relevante cross-channel ervaringen. Daarmee wil Rivièra Maison haar klanten online dezelfde persoonlijke ervaring bieden als in de fysieke winkels. 

related partner content for mobile comes here

Doel is de online verkopen verhogen door personalisatie strategieën, waaronder cross-selling van accessoires met intelligente productaanbevelingen voor vaak samen gekochte items. Het merk zal personalisatie ook gebruiken voor inspiratie en om producten te bundelen en aan te bevelen door middel van segmentatie en zo inspelen op realtime klantgedrag. 

Out-of-the-box

'Dankzij Insider hebben we veel out-of-the-box scenario's kunnen testen die eenvoudig in te richten zijn en al snel tot conversieverbeteringen hebben geleid', stelt Sophie Hendriks, eCommerce Manager, Rivièra Maison. 'De intelligentie in de software is van toegevoegde waarde voor ons platform en daarmee kunnen we accurater en effectiever personaliseren. In de toekomst zullen we nog meer scenario's gaan testen om onze klant zo de juiste propositie op het juiste moment te laten zien.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in