Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma/SBS doet test met addressable tv en start Millennial.tv

Samen met ING wil het mediabedrijf de combinatie van tv en online video meten. De eerste resultaten volgen in het najaar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat maakte ceo Peter de Mönnink vanochtend bekend tijdens het  in het Amsterdamse Compagnietheater.

Sanoma/SBS wil de kijker op meerdere devices volgen en gericht reclameboodschappen sturen. &;We hebben de kijker al en verpakken het kijkgedrag in data. We doen dit samen met ING (Mindshare) en in het najaar zullen we tijdens de winterpresentatie met de eerste testresultaten komen. Over twee jaar wordt deze vorm een hit&;, zo voorspelde De Mönnink, die een pleidooi hield voor het meten op meerdere devices en liet doorschemeren dat dit wat hem betreft de norm in de markt wordt.

Hij kondigde ook de start van Millennial.tv aan, een site die adverteerders dichterbij deze jonge doelgroep moet brengen. Video wordt daarbij het belangrijkste, maar ook de andere kanalen - zoals analoge tv - die Sanoma/SBS tot haar beschikking heeft, worden ingezet. Eerder dit jaar werd al een belang genomen in het multichannel network (MCN) Social1nfluencers.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in