Overslaan en naar de inhoud gaan

CDDN en 4orange gaan intensieve samenwerking aan

Organisaties krijgen dankzij samenwerking tussen datapartijen toegang tot één online datahub.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met één druk op de knop kunnen organisaties hier klantdata valideren en verrijken met ruim duizend socio-demografische kenmerken. 

related partner content for mobile comes here

is een grote aanbieder op het gebied van datakwaliteit en informatievoorziening aan organisaties. Door data te delen in een onafhankelijk data-managementplatform, worden grote hoeveelheden kennis verzameld en centraal beheerd. is gespecialiseerd in het bijeenbrengen en vertalen van data naar informatie, campagnemangement en marketing-infrastructuur.

Door deze twee diensten op één plek aan te bieden, ontstaat volgens de samenwerkende partijen een zogenaamde one-stop datahub. Dat is een plek waar een verzameling van gegevens afkomstig uit meerdere bronnen bijeengebracht worden voor verspreiding en deling.

laat zien dat bedrijven Big Data vooral gebruiken om de klantservice te verbeteren en inzicht te krijgen in de klantbehoefte. Martijn de Boer (foto), ceo van CDDN: ”Vrij vertaald draait het om twee zaken: ken je klant en zorg dat je hem of haar bereikt. Vanaf vandaag zijn beide typen data binnen één data ecosysteem beschikbaar gemaakt.”

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in