Jeroen de Bakker: druk met voeding, technologie.. en Goodso
'Het lijkt het me leuk en leerzaam om nog eens aan klantzijde te werken'
Online marketeer van het eerste uur, merkenman en ideeëngenerator Jeroen de Bakker is voor de marketing en reclameindustrie sinds een tijdje van de radar, onder meer omdat hij druk doende was met Goodso, de webshop waar je ‘gemakkelijk en snel gezonde glutenvrije producten koopt’. Die worden geselecteerd door de diëtisten en ‘de voedingskundige intelligentie van Boodschapp’, het andere project - of beter onderneming - waar De Bakker zich al een tijd voor inzet. Het werd tijd eens bij de praten.
Jeroen hoe gaat het? We zijn je een beetje kwijt…
We zijn goed bezig, maar ik weet niet of het goed gaat… Dat is ondernemen. Ik ben tegenwoordig niet meer zo actief in de reclame, maar druk met voeding, e-commerce en technologie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid