Overslaan en naar de inhoud gaan

Madelon Hoekstra-Fortuin nieuwe commercieel directeur NRC Media

Ze volgt Martijn Standaart op die vorig jaar zomer vertrok.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hoekstra-Fortuin wordt verantwoordelijk voor het commerciële beleid en het aansturen van de afdeling sales. Als commercieel directeur rapporteert ze rechtstreeks aan ceo Rien van Beemen.

related partner content for mobile comes here

De afgelopen jaren heeft Madelon brede commerciële ervaring opgedaan. Onder andere bij Exterion Media (voorheen CBS Outdoor), MTV en Advance Interactive. Bij online gaming exploitant GameHouse (Zylom) was zij als managing director verantwoordelijk voor alle commerciële resultaten in Europa, Brazilië en Amerika.

Madelon Hoekstra-Fortuin: &;NRC Media is een prachtig bedrijf met sterke merken in het portfolio. Ik heb enorm veel zin om aan de slag te gaan en kijk ernaar uit om samen met het team de commerciële exploitatie van de merken, zowel online als offline, verder uit te bouwen.&;

Van Beemen noemt haar &;een echte professional die van alle markten thuis is. Met haar persoonlijkheid en expertise zal zij een leidende rol vervullen in de belangrijke veranderingen die NRC Media de komende jaren zal doormaken binnen de snel veranderende mediawereld.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in