Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlandse bureaus winnen tien Pencils bij D&AD

Wat de kleur van de Pencils zal zijn, wordt 21 mei bekendgemaakt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Nederlandse bureaus winnen dit jaar maar liefst tien Pencils bij het prijzenfestival van D&AD.

related partner content for mobile comes here

Vier bureau(s)(combinaties) c.q. ontwerpbureaus vielen twee keer in de prijzen, namelijk Wieden + Kennedy Amsterdam, de combinatie G-star / FHV BBDO / Part of a Bigger Plan, Nai010 Publishers en The Stone Twins. Daarnaast winnen Publicis en 72andSunny ook een Pencil. (De complete lijst per agency hieronder.)

Deze cases hebben minimaal een houten Pencil gewonnen. Of één of meer in aanmerking komen voor wit, geel of zelfs zwart, dat wordt 21 mei aanstaande bekend gemaakt.

Wieden + Kennedy Amsterdam
Heineken The Odessey (Categorie TV Commercials)
Powerade There&;s Power In Every Game (Categorie TV Commercials)

Nai010 Publishers
Dutch Dikes (Categorie Entire Books)
Landscape and Energy (Categorie Entire Books)

G-star / FHV BBDO / Part of a Bigger Plan
G-star Raw for the Oceans (Categorie Design – Brands)
G-star RAW for the Oceans (Categorie Sustainable Product Design)

The Stone Twins
The Stone Twins ‘Business Cards’ (Categorie Stationery)
Hello, I’m A’DAM (Building Wrap) (Categorie Wayfinding & Environmental Graphics)

Publicis
ALS Dead Man Tweeting (Categorie Use of Social Media)

72andSunny
Google Night Walk in Marseille (Categorie Websites)

 

Jury
Voor Nederland zaten Rogier Schalken en Rodger Beekman Vorig jaar Lemz en Edenspiekermann een felbegeerde Black Pencil.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in