Overslaan en naar de inhoud gaan

Easyjet daagt KLM uit met 'The (k)offer you can’t refuse!'

Being There bedenkt ludieke kofferactie om KLM-reizigers op de hoogte te brengen van de nieuwe Easyjet-bestemmingen vanaf Schiphol.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Being There bedacht de stunt om de nieuwe bestemmingen onder de aandacht te brengen in samenwerking met pr-bureau The Gardeners. Het checkte een aantal Easyjet-oranje koffers in, waarop in grote witte letters de bestemmingen en de prijzen waren vermeld. De passagiers die op hun bagage bij de band stonden te wachten, konden zo zien wat ze betaald hadden als ze met Easjet hadden gevlogen, in plaats van met KLM.

 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Sportief

KLM neemt de stunt van Easyjet overigens sportief op. De luchtvaartmaatschappij reageerde op twitter met een plaatje van een blauwe koffer met de tekst: &;Oranje is zó van gisteren.&;
 

 

Credits
Opdrachtgever: easyJet
Reclamebureau: Being There i.s.m. The Gardeners
Productiemaatschappij: Minivegas

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in