Overslaan en naar de inhoud gaan

Commercial Sixt: Voel je je onzichtbaar? Huur een cabrio

Selmore creëert tweede campagne in de serie 'Gefixt met Sixt'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sixt presenteert zichzelf ook in de tweede commercial als probleemoplosser.

related partner content for mobile comes here

In de nieuwe campagne gemaakt door Selmore staat een zakenman centraal die zich onzichtbaar voelt. De reden? Zijn saaie, onopvallende auto. De oplossing is, zo blijkt aan het einde van de commercial, het huren van een auto bij Sixt.

De nieuwe commercial is een vervolg op de

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Creatieve directie: Poppe van Pelt & Diederick Hillenius, Jakko Achterberg & Niels Westra
Copy Writer: Bram Eigenfeld     
Art Director: Louk Derks
RTV Producer: Hanneke Kampschreur & Monique van Smaalen
Account: Chantal Ebbinge en Anja Froeling
Strategie: Gijs de Bruijn
Klant verantwoordelijk: Michael Meissner, Maarten Ordelman, Chantal Nieuwlaat
Productiemaatschappij: Czar jr.
Regisseur: Jelmar Hufen
Producer: Frank de Kok
D.O.P./Cameraman: Tibor Dingelstad
Offline studio: MRTN
Offline editor: Martin Heijgelaar, Timo Vonk
Online: The Ambassadors, Ton Habraken
Grading: Brian Krijgsman
Geluidstudio: Audentity
Geluidstechnicus: Niels den Otter
Muziek: Whistle up! en Gregory Caron

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in