Overslaan en naar de inhoud gaan

True Ideas trapt drinkwatercampagne af met waterprinter

Middels een interactieve ‘Waterprinter’ konden Limburgers antwoord geven op het centrale thema in de campagne Hoe drink jij jouw…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Waterleiding Maatschappij Limburg (WML) heeft haar nieuwe drinkwatercampagne op een innovatieve wijze gelanceerd op het Vrijthof. Middels een interactieve ‘Waterprinter’ konden Limburgers antwoord geven op het centrale thema in de campagne Hoe drink jij jouw Limburgs water? 

related partner content for mobile comes here

Via deze vraag worden Limburgers bewust gemaakt van de grote rol die kraanwater in hun leven heeft als drinkwater. De Waterprinter liet de antwoorden in water vallen dat direct gedronken kon worden. De komende maanden rolt True Ideas de campagne voor WML verder uit in online- en printmedia. En tijdens evenementen waar WML actief is, zoals Pinkpop, Solar en de grootste toertocht van Nederland: Limburgs Mooiste.

Credits
Opdrachtgever: Waterleiding Maatschappij Limburg
Reclamebureau: True Ideas
Technische realisatie: Bitmove
Promotieteam: Eventief
AV ondersteuning: Roy Prikken RTV Producties
Fotografie / film: Roy Wanders

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in