Overslaan en naar de inhoud gaan

Woedend! lanceert nieuwe campagne Startpagina

Met de campagne presenteert de Nederlandse zoekmachine zijn verbeterde zoekfunctie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zoekmachines overladen consumenten meestal met zoveel mogelijk resultaten, ook al levert dit niet altijd het meest gewenste resultaat op. beweert met &;Elke klik is raak&; consumenten alleen nog maar relevante zoekresultaten aan te bieden.

related partner content for mobile comes here

In de korte video&;s zie je bij een zoekterm drie resultaten tevoorschijn komen, waarvan er een wordt vervangen door een &;relevanter&; resultaat.

Sinds twee jaar biedt Startpagina naast een normale zoekmachine, een eigen zoekfunctionaliteit waarbij de samenstelling van de zoekresultaten wordt bepaald door een redactie.

Startpagina behoort tot de vijf grootste sites van en is al meer dan vijftien jaar één van de meest bezochte directory websites met dagelijks meer dan 600.000 bezoekers.

Credits:
Bureau:
Opdrachtgever: Sanoma
Account: Eline Paardekooper
Concept: Woedend!
Regie: Thalia de Jong
Camera: Michael Brooke
Executive producer: Jolanda de Boer
Production manager: Sanne van Wersch
Editor: Tim van Paassen
Geluid: The Ambassadors
Post-productie: The Compound
Fotografie: Niké Dolman
Design: Woedend!
Verantwoordelijk bij klant: Merel Gianotten en Matty Witteveen

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in