Overslaan en naar de inhoud gaan

Erik Grimm directeur onderzoek Vinex

Hij is per direct benoemd om de lancering van het nieuwe Nederlands Online Bereiksonderzoek (NOBO) mede vorm te geven.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Grimm gaat zijn nieuwe positie combineren met zijn functie als researchmanager bij NDP Nieuwsmedia. Peter Wiegman zet zijn werkzaamheden vanuit Het Media Loket voort.  

Vinex en SKO kondigden eerder deze maand het nieuwe NOBO-­onderzoek aan. Daarbij worden veel onderzoeksinhoudelijke zaken gestart. &;De ervaring die Grimm als mediaresearcher inbrengt, is voor Vinex van groot belang, net als zijn kennis van nieuwsmedia. Naast zijn kennis en ervaring met digitaal onderzoek is hij ook de verbindende factor met diverse andere mediumtypen&;, zegt Vinex-voorzitter Joris van Lierop.

Het interview over NOBO .

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in