Nick & Simon in NS-campagne
In de door DDB ontwikkelde campagne introduceert NS een van de zes nieuwe voordeelabonnementen. De eerste commercial gaat over Weekend Vrij, een abonnement waarmee je voor €40,- per maand vrij kunt reizen in het weekend. De NS wil met de campagne ook aan populariteit winnen.
Volgens de NS ideaal voor concertgangers, maar dus ook voor concertgevers zoals Nick en Simon die in de commercial niet worden herkend door de conducteur. Eerder deze zomer vonden op verschillende NS-stations in Nederland al flitsoptredens van Nick & Simon plaats. Recent was het duo ook te zien in een campagne voor C1000.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe campagne wordt gelanceerd op de dag dat het gerucht ging dat Nick & Simon uit elkaar zouden gaan. Dit bleek niet het geval, zij hebben wel eenmalig ieder een single opgenomen met respectievelijk Paul de Munnik en Thomas Acda.
En zie hier de 'Making of'
:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid