Mobile Advertising: iPhone klikt wat lekkerder
Het is reeds ook in andere onderzoeken naar voren, maar ik had verwacht dat de ctr percentages van android en iOS wel dichter naar elkaar…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De cijfers laten zien dat de CTR voor iPhone 1,6 x zo hoog is als die van Android. De CTR voor mobiele advertenties is gemiddeld 0,52 %. Voor iPhone geldt een click-through-rate van 0,78 % en die voor Android ligt op 0,47 %. Volgens Jumptap zelf komt dat door de uniformiteit van het iOS platform dat zorgt voor een betere user experience wat zorgt voor betere interactie met de advertenties.
Zie grafiek:
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
#039;" title="MobileMarketingNl02#5642641274566475698'">
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
- Posted by Richard Otto using BlogPress from his iPhone
Blog by Richard Otto ©
Blog by Richard Otto ©
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid