Overslaan en naar de inhoud gaan

Mobile Advertising: iPhone klikt wat lekkerder

Het is reeds ook in andere onderzoeken naar voren, maar ik had verwacht dat de ctr percentages van android en iOS wel dichter naar elkaar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De cijfers laten zien dat de CTR voor iPhone 1,6 x zo hoog is als die van Android. De CTR voor mobiele advertenties is gemiddeld 0,52 %. Voor iPhone geldt een click-through-rate van 0,78 % en die voor Android ligt op 0,47 %. Volgens Jumptap zelf komt dat door de uniformiteit van het iOS platform dat zorgt voor een betere user experience wat zorgt voor betere interactie met de advertenties.
Zie grafiek:

related partner content for mobile comes here

;" title="MobileMarketingNl02#5642641274566475698&;">

- Posted by Richard Otto using BlogPress from his iPhone
Blog by Richard Otto ©

Blog by Richard Otto ©

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in