'Uitgeverij van de toekomst' van start
Het innovatieprogramma moet de deelnemende bedrijven niet alleen nieuwe inzichten, scenario's en samenwerkingsvormen brengen, maar moet ook leiden tot de ontwikkeling van nieuwe uitingsvormen, crossmediale concepten en concrete nieuwe producten en diensten. Dat meldt Mediafacts. Behalve productinnovatie zal ook het uitgeefproces zelf veel aandacht krijgen.
Het gaat om 35 deelnemende uitgeverijen. Gezamenlijk ontwikkelen zij oplossingen voor 'de uitgeverij van de toekomst'. De organisatie vis in handen van GEA consultancy, senior organisatieadviseur André Knol (initiatiefnemer en programmamanagement) en Stichting Informatie Media Innovatie (penvoerder), onder directie van Wim Verbei. De doorlooptijd van het project is een tot twee jaar tot en met medio 2013. Het innovatieprogramma wordt met ruim 1 miljoen euro ondersteund door een innovatiesubsidie (IPC) van Agentschap NL van het Ministerie van Economische Zaken, Landbouw en Innovatie.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisHet innovatieprogramma gaat 1 oktober van start.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid