Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola: campagne voor de PlantBottle

Rondom de in juni op de markt gebrachte PlantBottle-fles lanceert Coca-Cola een marketingcampagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aan de hand van de campagne wil Coca-Cola de consument bekend laten worden met het feit dat de PET-fles deels gemaakt van planten. Daarnaast wil het merk via de uitingen de Nederlander bewust maken en stimuleren om de fles te recyclen.
Via een outdoor-, print- en bannercampagne wordt de consument geïnformeerd over het bestaan en de eigenschappen van de -fles. Op de winkelvloer wordt informatie over de fles gedeeld aan de hand van een speciale nekhanger, wobblers, flyers en displaymateriaal. De campagne gaat in week 33 met de outdoorcampagne van start en zal tot 1 oktober 2011 lopen.

related partner content for mobile comes here

Interactieve website
Rondom de introductie van de PlantBottle, lanceerde Coca-Cola de website . Hier krijgt de bezoeker inzicht in de initiatieven van Coca-Cola op het gebied van duurzaamheid. Daarnaast moet de site consumenten inspireren zelf duurzamer bezig te zijn, onder andere door lege verpakkingen in te leveren ten behoeve van hergebruik.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in