Overslaan en naar de inhoud gaan

Nagel naar M2Media & More

Gerrit Nagel (51) is per september Director Client Services & Strategy binnen de directie van M2Media & More.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het is de intentie van beide partijen dat Nagel ook partner wordt. Directeur Nico Hilhorst: 'In ons vak maken "de mensen‟ het verschil. Dus als blijkt dat een vent van het kaliber Gerrit Nagel zin heeft om zich weer met klanten en strategieën bezig te gaan houden, iets waar het bij ons dagelijks om draait, moet je toeslaan. Bovendien kennen we Gerrit al jaren, en in de diverse gesprekken die volgden, ontstond er steeds veel energie.'

related partner content for mobile comes here

Nagel: 'Sinds mijn vertrek als ceo bij Starcom, eind april dit jaar, staat participatie in een lokaal sterk mediabureau op mijn verlanglijstje. Het toeval wil dat dit tegelijkertijd op de agenda van M2Media stond. Dus je het contact was snel gelegd en in de gesprekken die volgden bleken onze visies over media, communicatie én met name de rol van het mediabureau 3.0 aan te sluiten. Binnen M2Media zie ik kans om zowel op managementniveau als naar het mooie portfolio van opdrachtgevers het verschil te maken in strategisch én commercieel opzicht.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in