Communicatie Poll: de Avondetappe 2012
Het leek er op dat het Tour-programma de Avondetappe van Mart Smeets zou verdwijnen. Maar na het kijkcijfersucces besloot de NOS om…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De stelling van de vorige Communicatie Poll luidde: 'Door spijt te betuigen in Britse media redt Murdoch de reputatie van zijn media-imperium'. Daarmee was een duidelijke meerderheid van 89 procent het niet eens. Zij kozen voor het antwoord: ‘Nee, publiek en aandeelhouders nemen hier geen genoegen mee’. De andere 11 procent opteerde daarentegen voor: ‘Inderdaad, excuses zijn bewezen effectief bij dit soort schandalen’.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid