Overslaan en naar de inhoud gaan

Communicatie Poll: de Avondetappe 2012

Het leek er op dat het Tour-programma de Avondetappe van Mart Smeets zou verdwijnen. Maar na het kijkcijfersucces besloot de NOS om…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De stelling van de vorige Communicatie Poll luidde: 'Door spijt te betuigen in Britse media redt Murdoch de reputatie van zijn media-imperium'. Daarmee was een duidelijke meerderheid van 89 procent het niet eens. Zij kozen voor het antwoord: ‘Nee, publiek en aandeelhouders nemen hier geen genoegen mee’. De andere 11 procent opteerde daarentegen voor: ‘Inderdaad, excuses zijn bewezen effectief bij dit soort schandalen’.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in