Overslaan en naar de inhoud gaan

CitySavvy wint twee Corporate Engagement Awards met ING & Discerning Eye

CitySavvy, het pan-Europese financiële en corporate communicatiebureau, meldt dat het twee Corporate Engagement Awards 2011 heeft gewonnen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Grand Prix voor ‘Greatest Corporate Engagement’ ging naar RBS en .

related partner content for mobile comes here

City Savvy won met zilver in de categorie ‘Best relationship-building sponsorship programme’ en brons in de categorie ‘Best arts-centred corporate sponsorship activity’.

Het vakblad heeft de prijs in het leven geroepen om aandacht te geven aan corporate partnerships, sponsoring en filantropie. De jury bestond uit academici en experts op het gebied van sponsoring, CSR partnership en communicatie. Strategie, implementatie en resultaten vormden de criteria die door middel van een puntensysteem werden geëvalueerd.

Deelnemers moesten aantonen in hoeverre het programma de strategie naleeft en hoe effectief de implementatie was. Daarnaast werd gekeken naar de volledigheid waarmee de organisatie het succes en het return on investment gemeten had en hoe waardevol de samenwerking voor beide partijen was.

Best arts-centred corporate sponsorship activity

Gold - Lansons & High Tide

Silver - Young Vic & Markit

Silver - Aberdeen Asset Management & Jazz FM

Bronze - ING & Discerning Eye (CitySavvy)

Best charity-centred corporate sponsorship activity

Gold - RBS & The Prince’s Trust

Silver - Reckitt Benckiser & Save the Children

Bronze - Turner Broadcasting & Plan International

Best sports-centred corporate sponsorship activity

Gold - Amlin & Rugby Union (MEC)

Best corporate sponsorship to help raise brand awareness

Gold - Amlin & Rugby Union (MEC)

Silver - DMA & Equifax (Slingshot sponsorship)

Bronze - BT & London 2012 (HoWoCo)

Best corporate sponsorship for employee engagement

Gold - Young Vic & Markit

Silver - Lansons & Hightide

Best relationship-building sponsorship programme

Bronze - The Phoenix Partners & Canon

Best community involvement in sponsorship activity

Silver - ING & Discerning Eye (CitySavvy)

Best ongoing corporate sponsorship programme

Gold - RBS & The Prince’s Trust

Silver - Turner Broadcasting & Big Issue Foundation

Best single event corporate sponsorship exercise

Gold - BT & London 2012 (HoWoCo)

Best partnership between sponsoring company and sponsored organisation

Gold - RBS & The Prince’s Trust

Silver - Turner Broadcasting & Plan International

Best communication of a corporate sponsorship activity

Gold - Jaguar & England Cricket Team (Brand Rapport)

Silver - DMA & Equifax (Slingshot sponsorship)

Bronze - RBS & The Prince’s Trust

Best execution of a corporate sponsorship activity

Gold - DMA & Equifax (Slingshot sponsorship)

Silver - Telecity Group (Nelson Bostock)

Most effective long-term philanthropic scheme, foundation or programme

Gold - Reckitt Benckiser & Save the Children

Bronze - Telecity Group (Nelson Bostock)

Best pro bono work for charitable, social or ethical cause

Gold - The Passage & 85Four

Best collaborative approach

ship)

Grand Prix

RBS and The Prince’s Trust

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in