Overslaan en naar de inhoud gaan

Je verzekering crowdsourcen

De Nederlanden van Nu noemt zichzelf de eerste crowdsourcende verzekeraar. Consumenten kunnen via internet mede bepalen hoe het aanbod van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De noemt zichzelf de eerste crowdsourcende verzekeraar. Consumenten kunnen via internet mede bepalen hoe het aanbod van de nieuwe verzekeraar eruit moet komen te zien.

related partner content for mobile comes here

De Nederlanden van Nu is een dochter van verzekeraar Generali.

Vanaf juni kunnen consumenten op de website van de verzekeraar aangeven wat ze wel en niet belangrijk vinden. Aan de hand van die wensen bepaalt De Nederlanden van Nu hoe de ‘perfecte polis’ eruit komt te zien. Vervolgens kunnen consumenten die verzekering afsluiten.

Volgens de verzekeraar betalen consumenten vaak voor onnodige extra’s. En daaronder vallen, naast overbodige dekkingen en diensten, ook reclamecampagnes, aldus De Nederlanden van Nu.

‘Consumenten zitten vaak helemaal niet te wachten op allerlei extra’s’, zegt directeur : ‘Maar betalen daar wel voor. Wij denken: weg met een dekking voor huisdieren op de autoverzekering waarbij álle verzekerden meebetalen voor die enkeling die zijn huisdier meeneemt. En weg met een service die ook de tegenpartij vervangend vervoer geeft na een botsing.’

De verzekeraar start dus pas vanaf juni, maar consumenten kunnen op de site nu al hun mening geven, door onder andere mee te doen aan een enquete. De resultaten worden in juni bekendgemaakt.

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in