Je portret in Delfts blauw op een KLM-vliegtuig
Een selectie van ongeveer 4000 tegels met inspirerende spreuken krijgt een plek op een echte Boeing 777-200, die over de hele wereld zal vliegen.
De “Tile & Inspire” campagne speelt zich voornamelijk af binnen Facebook en in de Nederlandse markt op Hyves. Maar via www.tileyourself.com kan iedereen die weet hoe je een foto uploadt meedoen en kans maken op een plek op het vliegtuig.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisMiddels de speciale applicatie veranderen deelnemers in een paar klikken hun profielfoto in een Delfts blauw tegeltje. Daarbij kunnen ze kiezen uit verschillende tegelontwerpen. De inzendingen voor het vliegtuig worden gejureerd in tien talen: Chinees, Duits, Engels, Frans, Nederlands, Noors, Portugees, Russisch, Spaans en Zweeds.
Frank Houben, Director Communications & Corporate Identity bij KLM, verwoordt het zo: 'Tile & Inspire past perfect bij de merkpositionering van KLM: Betrouwbaar, Inspirerend, Nederlands en Open. En we brengen mensen over de hele wereld bij elkaar – net als Facebook. Met deze campagne combineren we beide.'
De campagne is bedacht en ontwikkeld door Tribal DDB en DDB. Esther te Pas (Client Service Director DDB°): 'We hebben gestreefd naar integratie van de digitale wereld en de fysieke wereld van KLM.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid