Overslaan en naar de inhoud gaan

Opel niet langer favoriete auto Nederlander

Het European Trusted Brandsonderzoek 2011 van Reader’s Digest is weer verschenen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het van Reader’s Digest is weer verschenen.

related partner content for mobile comes here

Veranderingen: Opel was in Nederland vele jaren de favoriet in de categorie auto’s. Nu is dat Toyota. En KPN, jarenlang bovenaan in de categorie telecomproviders, ziet concurrenten Vodafone en T-Mobile dichterbij komen.

V&D doet het net iets beter dan Hema in de categorie beste warenhuis. Becel wint het in de categorie margarine van Blue Band. Brillenspeciaalzaak Pearle doet het beter dan Hans Anders.

Andere uitkomsten:

- Nivea en Nokia domineren als meest betrouwbare merk in 15 van de 16 landen

- Visa is in 14 landen de meest betrouwbare creditcard

- In de categorieën internetprovider, bank, reisorganisatie en benzinestation winnen overwegend lokale spelers.

Reader’s Digest onderzoekt jaarlijks op Europees niveau de merkvoorkeur van consumenten in twintig productcategorieën, waaronder auto’s, computers, banken, verzorgingsproducten en reisorganisaties. In elk land is een aantal lokale categorieën toegevoegd. In Nederland zijn 18 extra productcategorieën in het onderzoek opgenomen. De volledige resultaten zijn te lezen in het meinummer van Reader’s Digest.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in