Overslaan en naar de inhoud gaan

Via de Road to Silicon Valley en de A2 Challenge naar de AIA 2011

Innovatieve start-ups in Nederland, grijp je kans! Als beginnende of wat verder gevorderde ondernemer kun je mooie prijzen winnen.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe start-upcompetitie heeft een hoofdprijs die menig start-uphart sneller doet slaan: een trip naar Silicon Valley bij San Francisco. Daar waar grootheden als Facebook, eBay, Google, Apple en Microsoft vandaan komen. In vijf dagen bezoek je hun hoofdfilialen, maak je kennis met lokale start-ups en incubators en, als klap op de vuurpijl, krijg je de kans om jouw idee te pitchen bij de invloedrijkste investeerders in de Valley. Dus ben jij een jonge ondernemer in de media of ict, en heb je altijd al eens je start-up wilen meten met Facebook en Google? Snel doen, de deadline is vrijdag.

related partner content for mobile comes here

Na selectie volgen voorrondes waar je pitcht in een van de innovatievalleys die Nederland rijk is: , de in het Haagse, , en de . Vier ondernemers blijven over om op Demo Day hun start-up te presenteren van een jury van succesvolle Nederlandse entrepreneurs en investeerders.

A2 Challenge – schrijf je nog in voor ronde twee.

Inmiddels op rit is de . Ik kan je vertellen dat ik erg onder de indruk was van de originaliteit en creativiteit van de inzendingen in deze competitie. Van groene oplossingen om nooit meer je ruitenwisservloeistof te hoeven bijvullen, tot een manier om je eigen parkeerplek te verhuren. En natuurlijk allerlei veelbelovende apps. We hebben twintig prijzen mogen uitdelen in de eerste ronde.

Voor de tweede ronde zijn we op zoek naar nóg meer goede ideeën. Dat kan zonder dat je aan de eerste ronde hebt meegedaan. De vier beste executive summaries winnen duizend euro. In de derde ronde is de hoofdprijs vijfduizend euro plus gratis kantoorruimte op een exclusieve locatie: de .

Voorbereidingen Accenture Innovation Awards in volle gang

Goed nieuws als je start-up deze twee competities is ontgroeid. Over minder dan een maand kun je je inschrijven voor de vijfde editie van de De site is nu nog van vorig jaar maar wordt snel geüpdatet, in ieder geval voor 10 mei. Dan is de kickoff van het grootste innovatie-event van Nederland. De Innovation Awards worden uitgereikt aan de coolste start-ups uit de media-, communication- en hightechindustrie (MC&HT). Met de toonaangevende Blauwe Tulpen wil Accenture bedrijven de erkenning geven die zij verdienen, organisaties stimuleren zich te vernieuwen en de innovatie binnen de industrie in kaart brengen.

Inschrijving 2011 kan vanaf 10 mei

Een Innovation Award winnen betekent volop media-aandacht en een grote uitbreiding van je netwerk. Tot de winnaars van afgelopen jaren behoren , en Het 2010-concept Shopwithyourfriends heeft onlangs gelanceerd en was vorige week bij DWDD te bewonderen, wat leidde tot van het aantal downloads. De inschrijving voor 2011 opent 10 mei.

Laat je favoriet weten en maak kans op een iPad

Ondertussen zijn we bij Accenture zelf ook druk op zoek naar potentiële deelnemers. Help mee en maak kans op een iPad. Laat je favoriete MC&HT-start-up weten via Twitter, Facebook of LinkedIn of tip ‘m op www.innovation-awards.nl.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in