Overslaan en naar de inhoud gaan

Hetty Boerakker IT Marketeer van het Jaar

Na het succes van 2006 werden gisteravond in Krasnapolsky voor de tweede keer de IT Marketing Awards uitgereikt als onderdeel van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na het succes van 2006 werden gisteravond in Krasnapolsky voor de tweede keer de uitgereikt als onderdeel van de .

related partner content for mobile comes here

De IT Marketing Awards, een initiatief van , heeft als missie erkenning en beloning van marketing vakmanschap te bevorderen in de in de IT-sector'.

In totaal werden er gisteren 4 awards uitgereikt.

IFS Benelux mocht als eerste het podium op om de award voor Beste IT Marketing PR Campagne in ontvangst te nemen voor hun IFS Rally campagne.

De award voor Beste IT Marketing Branding Campagne
was voor de Let's Upgrade campagne van Samsung Electronics Benelux BV.

Beste IT Leadgeneration Campagne was dit jaar voor SAP Nederland voor de SAP Safe Passage campagne.

En wellicht de meest prestigeuze titel van "Beste IT Marketeer van het jaar" ging naar Hetty Boerakker van
SAS Institute.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in