Overslaan en naar de inhoud gaan

Giep Franzen Fellowship aan de UvA

Voormalig 'reclameprofessor' Giep Franzen is woensdag geëerd met een naar hemzelf genoemde ‘fellowship’ aan de Universiteit van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit gebeurde tijdens de UvA-bijeenkomst 'Wat drijft Giep?' ter gelegenheid van zijn 75e verjaardag. De Stichting Giep Franzen Fellowship en de afdeling Communicatiewetenschap van de UvA willen met dit initiatief stimuleren dat het wetenschappelijke werk wordt voortgezet dat Franzen aan de universiteit heeft verricht als bijzonder hoogleraar Commerciële Communicatie.

related partner content for mobile comes here

Het ‘fellowship’ houdt in dat een internationale wetenschapper op het terrein van merken en communicatie die voor een bepaalde periode als visiting professor is verbonden aan de afdeling Communicatiewetenschap van de UvA. Deze gasthoogleraren gaan zich bezighouden met onderzoek (samen met ASCoR), onderwijs en lezingen voor de praktijk, uiteraard in samenwerking met Swocc.

De eerste ‘fellow’ is hoogleraar Patrick de Pelsmacker van de Universiteit van Antwerpen, die woensdag sprak tijdens de feestelijke Swocc-bijeenkomst ‘Wat drijft Giep?’ waar Franzen zijn ‘fellowship’ in ontvangst nam.

De initiatiefnemers van de Stichting Giep Franzen Fellowship zijn Mayke van Keep, Jan Lantink, Diny van Rijn en Wim de Roos. Het curatorium van het ‘fellowship’ bestaat uit de UvA-hoogleraren Fred Bronner en Edith Smit, aangevuld met De Roos en Goos Geursen van de fellowship-stichting.

Zie ook .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in