
Naar het NOS Journaal heeft 19 procent van de Turken, Marokkanen, Surinamers en Antillianen nog nooit gekeken, naar het RTL Nieuws 32 procent. De jongeren kijken ook relatief weinig naar het Jeugdjournaal: 31 procent heeft er nog nooit naar gekeken.
Dit blijkt uit Foquz Media, het continu mediaonderzoek onder allochtonen van Foquz Etnomarketing. Aan het onderzoek doen jaarlijks 2.400 allochtonen mee.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROS(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWPer week ligt het gemiddeld bereik onder allochtonen van het NOS Journaal op de 61 procent. Voor het RTL Nieuws is dat 46 procent. Het NOS-Journaal krijgt gemiddeld een 7,1 als waardering, het RTL Nieuws een 7,0.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee