Opta beboet KPN
Telecommunicatie Autoriteit (Opta) heeft KPN boetes opgelegd voor in totaal 2,88 miljoen euro. Het concern heeft nagelaten overeenkomsten…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Met de overeenkomsten gaf KPN volgens Opta de twee bedrijven selectieve prijsvoordelen en kon KPN hen als klant behouden. Hierdoor zou de mededinging negatief beïnvloed zijn. De omzet van beide diensten bedroeg ongeveer 4,5 miljoen euro, over de periode van begin 2006 tot half juni 2007.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het retailbesluit van OPTA voor vaste telefonie, dat op 1 januari 2006 in werking trad, verplicht KPN als marktpartij met 'aanmerkelijke marktmacht' om alle nieuwe diensten en bijbehorende tarieven te melden bij Opta en bekend te maken aan de markt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid