Boerakker beste IT-marketeer


Behalve Boerakker vielen ook drie marketingcampagnes in de prijzen. IFS won de prijs voor de beste pr-campagne met de IFS Ralley, bedoeld voor het werven van nieuwe medewerkers. Samsung werd bekroond voor de beste brandingcampagne met ‘Let’s Upgrade’. De campagne die er het beste in slaagde om leads te genereren was de SAP Safe Passage.
Behalve vier marketingprijzen, die door een jury worden toegekend, werden tijdens de Computable Awards ook twintig pure IT-prijzen uitgereikt, die vrijwel allemaal door het lezerspubliek van Computable werden gekozen. Microsoft ging met de meeste prijzen (drie) naar huis, waaronder de uitverkiezing tot ‘krachtigste ICT-bedrijf’. Daarmee eindigde de softwareleverancier bovenaan in de Computable 100.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe gala-uitreiking werd gepresenteerd door Computable-hoofdredacteur Alex Beishuizen samen met RTL-presentratice Chazia Mourali, die net als bij de Effies 2007 niet schuwde om de winnaars af en toe flink af te kraken.
Zie ook hier.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid