Overslaan en naar de inhoud gaan

Boerakker beste IT-marketeer

Hetty Boerakker van Sas Institute is uitgeroepen tot IT Marketeer of the Year. Deze en drie andere IT Marketing Awards werden…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Behalve Boerakker vielen ook drie marketingcampagnes in de prijzen. IFS won de prijs voor de beste pr-campagne met de IFS Ralley, bedoeld voor het werven van nieuwe medewerkers. Samsung werd bekroond voor de beste brandingcampagne met ‘Let’s Upgrade’. De campagne die er het beste in slaagde om leads te genereren was de SAP Safe Passage.

related partner content for mobile comes here

Behalve vier marketingprijzen, die door een jury worden toegekend, werden tijdens de Computable Awards ook twintig pure IT-prijzen uitgereikt, die vrijwel allemaal door het lezerspubliek van Computable werden gekozen. Microsoft ging met de meeste prijzen (drie) naar huis, waaronder de uitverkiezing tot ‘krachtigste ICT-bedrijf’. Daarmee eindigde de softwareleverancier bovenaan in de Computable 100.

De gala-uitreiking werd gepresenteerd door Computable-hoofdredacteur Alex Beishuizen samen met RTL-presentratice Chazia Mourali, die net als bij de Effies 2007 niet schuwde om de winnaars af en toe flink af te kraken.

Zie ook .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in