
Kennen jullie dat? Egosurfing. Ofwel het Googlen van je eigen (merk)naam om te zien hoe je scoort in Google. Ik was toevallig op Dutchcowboys aan het zoeken in Google en zag een oersterke AdWord staan van Interactief bureau Oer. Niks mis mee hoor, maar toch een vreemde gewaarwording dat Oer op onze merknaam adverteert?
Toch maar eens verder gaan zoeken. Ook op de namen Marketingfacts en Adformatie adverteert Oer bij Google.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandClient Services Director - Media
ScheepensOnline marketeer
REEFGrote afwezigen in het lijstje van Oer: Frankwatching, Molblog en Emerce. Zijn deze woorden te duur? Halen ze de nodige CTR niet, of werkt Oer met beperkt dagbudget?
Al met al toch wel trots dat je merknaam wordt gebruikt om kwalitatieve traffic te genereren :-)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee