Bier en humor in nieuw viraal blad
Uitgeverij Time Inc. lanceert eind deze maand een nieuw online magazine voor jonge mannen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het online blad, OfficePirates.com genaamd, is bedoeld voor ‘lads’ onder de 30 en komt uit de handen van Mark Golin, de man die ook verantwoordelijk is voor het format van mannenblad Maxim. Adverteerders komen uit de bier-, automotive- en modebranche. Eerste verschijningsdatum is gepland op 22 februari.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In het blad zijn in ieder geval vijf streaming video’s te zien van een groep piraten, gefilmd door Golin zelf. ‘De inhoud richt zich meer op humor dan op babes’, aldus een bron binnen het bedrijf die daaraan toevoegt dat de ‘bier&babes-formule’ al was geperfectioneerd in Maxim.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS(bron: New York Post)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid