Overslaan en naar de inhoud gaan

Custom publishing ook populair bij onderzoekers

Dankzij de almaar toenemende populaireit van relatiemedia, groeit ook het aantal onderzoeken naar gebruik en effectiviteit.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Custom publishing kan zich verheugen in toenemende belangstelling. Niet alleen van brancheorganisaties en onderzoeksbureaus, ook van bedrijven die ontdekken dat customer media.

related partner content for mobile comes here

Junta42, in association with BtoB Magazine, ondervroeg 150 marketing professionals van grote ondernemingen in de VS. De resultaten zijn helder. Het gebruik van content marketing zoals custom publishing of customer media ook worden genoemd, groeit
razend snel.

B2b marketers wenden 30 procent van hun budget aan voor de productie van redactionele content ten behoeve van marketingcommunicatie doelstellingen.

42 procent van de ondervraagden hebben voor 2008 meer budget tot hun beschikking gekregen, ondanks de krimpende Amerikaanse economie.

12 procent van de ondervraagden moet het dit jaar met minder doen.

70 procent van de ondervraagden maakt gebruik van een email newsletter.

50 procent produceert cases, best practices, als onderdeel van de marketing mix. En verrassend investeert dertig procent in een dagelijkse weblog.

Advertorials worden door 30 procent van de ondervraagden ingezet, terwijl bijna twintig procent gebruikt maakt van een magazine.

Zelfs de podcast is met 12 procent gebruikers een geliefd product.

Bron: http://blog.junta42.com/

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in