Custom publishing ook populair bij onderzoekers
Custom publishing kan zich verheugen in toenemende belangstelling. Niet alleen van brancheorganisaties en onderzoeksbureaus, ook van bedrijven die ontdekken dat customer media.
Junta42, in association with BtoB Magazine, ondervroeg 150 marketing professionals van grote ondernemingen in de VS. De resultaten zijn helder. Het gebruik van content marketing zoals custom publishing of customer media ook worden genoemd, groeit
razend snel.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuB2b marketers wenden 30 procent van hun budget aan voor de productie van redactionele content ten behoeve van marketingcommunicatie doelstellingen.
42 procent van de ondervraagden hebben voor 2008 meer budget tot hun beschikking gekregen, ondanks de krimpende Amerikaanse economie.
12 procent van de ondervraagden moet het dit jaar met minder doen.
70 procent van de ondervraagden maakt gebruik van een email newsletter.
50 procent produceert cases, best practices, als onderdeel van de marketing mix. En verrassend investeert dertig procent in een dagelijkse weblog.
Advertorials worden door 30 procent van de ondervraagden ingezet, terwijl bijna twintig procent gebruikt maakt van een magazine.
Zelfs de podcast is met 12 procent gebruikers een geliefd product.
Bron: http://blog.junta42.com/
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid