Overslaan en naar de inhoud gaan

nrc.next komt met next.one

'Het leven is zoveel meer dan alleen het nieuws', laat nrc.next ons weten. Vreemde opmerking voor een krant die leeft van nieuws.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Maar nrc.next komt dus vanaf 25 april iedere maand met , 'een compacte glossy waarin jong talent ruim baan krijgt'.

related partner content for mobile comes here

De krant nrc.next biedt vooral informatie, next.one inspiratie, zeggen ze zelf.

Dat wil het blad doen door voorlopers aan het woord te laten en in beeld te brengen. 'Mensen die actief bezig zijn met de verwezenlijking van hun plannen en dromen op een manier die de lezer kan navolgen'.

En: 'Dus in het eerste nummer geen reis naar de Seychellen, maar de 27-jarige Basje Boer, die vertelt hoe ze én schrijft, én fotografeert én zingt (en hoe ze daar zelf wel eens wanhopig van wordt).

'Geen jurken die niemand draagt, maar acteur Gijs Naber die mode toont die je morgen kunt aantrekken. En fotografe Semâ Bekirovic die een project samen met een meerkoet heeft bedacht (en uitgevoerd!) Het thema van het eerste nummer is: fantasie.'

Nou, we zijn benieuwd.

next.one wordt gemaakt door de redactie van nrc.next, bijgestaan door art-director Sabine Verschueren (ook verantwoordelijk voor het ontwerp van Tijdschrift voor Marketing), met de volgende uitgangspunten:

wij zijn niet oppervlakkig, wel lichtvoetig
wij zijn niet gericht op het laatste nieuws, wel op de laatste trends
wij doen geen bekende Nederlanders, we maken Nederlanders bekend

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in