Overslaan en naar de inhoud gaan

Vrouwen en mediagebruik: TV, radio en Facebook

Volgens het onderzoek Here She Comes 2011 - Insights into Women, Radio, and News van Alan Burns & Associates, kijkt 85 procent van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens het onderzoek van Alan Burns & Associates, kijkt 85 procent van de vrouwen dagelijks TV. En bezoekt 64 procent dagelijks Facebook.

related partner content for mobile comes here

Het Amerikaanse bureau ondervroeg afgelopen juli 2020 vrouwen tussen de 15 en 54 over hun mediagebruik. En maakte er deze tabel van:

80 procent luistert dagelijks naar de radio, 47 procent luistert naar eerder opgenomen muziek. Het aandeel vrouwen dat regelmatig naar online radiostations, radio op de mobiel of op Facebook luistert, is echter nog laag.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in