Vrouwen en mediagebruik: TV, radio en Facebook
Volgens het onderzoek Here She Comes 2011 - Insights into Women, Radio, and News van Alan Burns & Associates, kijkt 85 procent van de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Volgens het onderzoek Here She Comes 2011 - Insights into Women, Radio, and News van Alan Burns & Associates, kijkt 85 procent van de vrouwen dagelijks TV. En bezoekt 64 procent dagelijks Facebook.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het Amerikaanse bureau ondervroeg afgelopen juli 2020 vrouwen tussen de 15 en 54 over hun mediagebruik. En maakte er deze tabel van:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS80 procent luistert dagelijks naar de radio, 47 procent luistert naar eerder opgenomen muziek. Het aandeel vrouwen dat regelmatig naar online radiostations, radio op de mobiel of op Facebook luistert, is echter nog laag.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid