Overslaan en naar de inhoud gaan

FD Mediagroep belang in RedactiePartners

Met de strategische participatie zegt FD Mediagroep in te spelen op verschuivingen in de behoefte van adverteerders in de B2B…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

FD Mediagroep neemt een strategisch belang in het Amsterdamse RedactiePartners. Het bedrijf is gespecialiseerd in het verwezenlijken van communicatieoplossingen voor merken en bedrijven, zowel offline als online. RedactiePartners bedenkt en produceert relatiemagazines, films, animaties, apps, e-zines en interactieve grafieken.

related partner content for mobile comes here

Jacques Kuyf, algemeen directeur FD Mediagroep zegt in een toelichting dat FD Mediagroep in toenemende mate wordt gevraagd om customer media producten te ontwikkelen. Volgens Kuyf beschikte FD Mediagroep nog niet over de capaciteit voor creatie en productie in opdracht.

RedactiePartners blijft als zelfstandig bedrijf opereren. De directie van RedactiePartners blijft gevoerd worden door de oprichters Martijn Bennis en Paul Gremmen. Het bedrijf is in 2003 opgericht, er werken twintig professionals. De Ondernemingsraad van de FD Mediagroep heeft inmiddels positief geadviseerd.

Bron: BNR.nl

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in