MacGyver maakt 'Stop de Plofkip' -spot voor Wakker Dier
De goedkope kipfilet in het schap van de supermarkt is eigenlijk een dier dat een rotleven heeft gehad, zo toont de nieuwste Wakker…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Plofkippen worden in zes weken tijd vetgemest tot vleeshomp van ruim twee kilo en lijden aan overgewicht, kreupelheid en voetzweren.
Zo belanden dagelijks zo'n 250 duizend plofkippen voor een spotprijs in de Nederlandse supermarkten.
De nieuwe Wakker Dier-spot verbeeldt de lijdensweg van de plofkip in omgekeerde chronologische volgorde.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Credits:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Creatie: Martijn Scheutjens, Peter van der Helm (Avalance)
Regisseur: Allard Zoetman
Producer: Rinie Jansen (MacGyver Amsterdam)
Post productie: MagGyver Post
D.O.P.: Daniël Gallenkamp
Muziek: Rimer Veerman
Geluidsstudio: MacGyver Noise
Verantwoordelijk bij Wakker Dier: Martijn Scheutjens
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid