Overslaan en naar de inhoud gaan

Buitenreclame op Museumplein

Het doorgaans reclamevrije Museumplein is tijdelijk getooid met reclamevlakken van Rabobank.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In totaal zijn twaalf grootformaat vlakken gevuld met uitingen in het kader van de Olympische 'Van Begin tot Goud-campagne' met Anky van Grunsven, Marianne Vos en Naomi van As. Nog eens tien vlakken zijn gevuld met werk van kunstenaar Michiel Molenaar.

related partner content for mobile comes here

In het verleden hield de gemeente Amsterdam het Museumplein altijd vrij van out of home-activiteiten op deze schaal. Dat er nu toch geadverteerd kan worden, is het resultaat van een pilot van het Amsterdamse Stadsdeel-Zuid met Outforce Media. Outforce Media is een buitenreclamespecialist die zich richt op de exploitatie van tijdelijke en flexibele buitenreclame. Hiermee probeert het de bezwaren die veel gemeenten hebben ten aanzien van reclame in kwetsbare en in het oog springende binnenstedelijke gebieden weg te nemen en het aanbod aan out of home locaties voor adverteerders te verruimen.

Outforce Media-oprichter Michaël Truijen: 'De Olympische campagne van Rabobank blijft ver weg van harde sales en past goed bij de wensen van het stadsdeel.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in