Overslaan en naar de inhoud gaan

Volkswagen introduceert Olympische Up op geluid

Ter gelegenheid van de Olympische Spelen in London ontwikkelde Volkswagen een Up die is uitgerust met technologie waarmee het mogelijk is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met deze speciale Up stelt kunnen supporters zich juichend kwalificeren voor een ticket naar de Olympische Spelen in Londen van 27 juli tot en met 12 augustus. Volkswagen, al 25 jaar de mobiliteitspartner voor Nederlandse Olympische sporters, gaat dit jaar op zoek naar supporters die de Nederlandse atleten nét dat beetje verder kunnen helpen. Door als snelste een 100 meter sprint in de stemgeluid-aangedreven Up af te leggen, kunnen supporters zich naar Londen juichen. Van 18 tot en met 31 juli rijdt de speciale Up door Nederland. Fanatieke supporters halen de Up naar hun eigen straat door zich op te geven.

related partner content for mobile comes here

De geluid-gedreven Volkswagen Up is ontwikkeld door Volkswagen Nederland en werkt op basis van een decibelmeter in combinatie met een elektronisch gaspedaal. Het geluid van supporters wordt zo omgezet in beweging van de auto. Hoe harder er wordt gejuicht, hoe harder de auto rijdt. Vanwege veiligheid is de speciale up! begrensd op 30 km/h en voorzien van een dubbele pedaalbediening voor de bijrijder zoals in een lesauto.

De making off:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits

Concept: Achtung!
Development: B-Lex
Sound design: Big Orange
Verantwoordelijk bij Volkswagen: Menno van de Gronden, Jasper van de Bijl

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in