Overslaan en naar de inhoud gaan

Google viert creativiteit in Cannes

Google, vorig jaar een van de grote winnaars in Cannes, grijpt het Cannes Lions Festival aan om creativiteit en technologie te vieren.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Google stelt 50 kaarten voor de Google Beach Party beschikbaar. Geinteresseerden kunnen hun naam, bedrijf/bureau, functie en mailadres mailen naar Mark Berendsen, Industry Leader Agencies Google Nederland. markberendsen@google.com. Zij krijgen spoedig te horen of zij bij de happy few horen.

related partner content for mobile comes here

In de Creative Sandbox in Cannes vinden dagelijks evenementen plaats. Google heeft sprekers uitgenodigd van onder meer Poke, AKQA en RGA, en ook een van de mannen achter .
Het volledige programma is hier te vinden .
De Google+-pagina van de Creative Sandbox is en Cannes Lions is via Google+.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in