Ze komt van IPG Mediabrands.
Het mediamerk wil met Audiohuis Podcastnetwerk op ‘de meest veelzijdige manier’ de Nederlandse podcastluisteraar bereiken.
Deze uitgever publiceert de uitkomsten van NRC Verantwoord, een uitgebreid doelgroeponderzoek onder de gebruikers van het mediamerk.
NRC Media en podcastbedrijf De Stroom gaan met elkaar in zee. Mediahuis wordt voor 50 procent mede-eigenaar van De Stroom.
Madelon Fortuin: 'Wij willen dé autoriteit in podcasting worden, ook als het gaat om distributie en monetization.'
NRC doet het met zijn content beter dan de benchmark als het gaat om reclame-effect, volgens onderzoek DVJ Insights.
Onderzoek NRC in samenwerking met DVJ Insights naar begrip vertrouwen in een journalistiek nieuwsmerk en het effect daarvan op merk KPI’s.
Nieuwsmedia lijken te profiteren van nieuwshonger coronacrisis.
'Het effect van content wordt nu nog vaak gekoppeld aan aannames. Wij gaan communicatieprincipes formuleren en toepassen.'