Jolien van den Berg (40) treedt in dienst bij NRC in de rol van business development marketeer. Ze komt van IPG Mediabrands waar ze strategy consultant was.
In haar rol bij NRC rapporteert ze aan commercieel directeur Madelon Fortuin.
Fortuin: 'In de positionering van NRC willen we - net als de doelgroep die we bereiken - uniek en onderscheidend zijn. Propositieontwikkeling en -innovatie is daarom een belangrijke pijler, evenals het aantonen van effect van adverteren bij NRC. Jolien komt met een bak aan ervaring binnen; ze heeft de afgelopen 11,5 jaar gewerkt bij IPG en is van media performance analist doorgegroeid naar strategy consultant.'
Fortuin omschrijft Van den Berg als een ervaren en enthousiaste datastrateeg met passie voor media. 'Ze ziet het menselijke perspectief achter de cijfers en wordt gedreven door innovatie en klantgerichtheid en past daarmee uitstekend bij NRC.'
Van den Berg: 'Na ruim 11 jaar bij IPG ben ik zeer enthousiast om bij NRC aan de slag te gaan! NRC is voor mij een sterk merk met een belangrijke maatschappelijke rol, ik kijk ernaar uit mijn ervaring in media en onderzoek in te zetten voor de praktische toepassingen binnen dit bedrijf.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!