Léonie Koning nieuwe global commercial director van DVJ Insights

Koning was eerder ceo van mediabureau Initiative Nederland en later president van Initiative EMEA.

Léonie Koning
Afbeelding: aangeleverd

Léonie Koning start per 1 januari 2025 als nieuwe global commercial director van DVJ Insights, een bureau in marktonderzoek en -analyse. Koning was eerder ceo van mediabureau Initiative Nederland en later president van Initiative EMEA. In totaal heeft zij circa 20 jaar bij dat bedrijf gewerkt. Sinds januari 2024 is Koning ook lid van SER Topvrouwen, een initiatief gericht op het belang van een groter aandeel vrouwen in de top van het Nederlandse bedrijfsleven.

Groeiambities

Léonie Koning verklaart haar nieuwe stap: 'Ik zocht voor mijn volgende uitdaging een organisatie met een ondernemende geest en een sterke focus op kwaliteit en innovatie. Vanaf ons eerste gesprek wist ik dat DVJ Insights de perfecte match was. Met veel enthousiasme ga ik bij DVJ Insights starten als global commercial director om zo bij te kunnen dragen aan de groeiambities, zowel nationaal als internationaal. Ik kijk er enorm naar uit om samen te werken met het talentvolle team hier'.

Marieke van Echtelt, global managing director bij DVJ Insights, laat weten: 'We zijn verheugd Léonie in ons team te verwelkomen. Haar ervaring in het leiden van succesvolle teams en bedrijven sluit naadloos aan bij onze toekomstvisie. Haar toevoeging aan ons managementteam zal onze mondiale strategie verder versterken en onze internationale connecties uitbreiden, terwijl we blijven streven naar het leveren van uitzonderlijke waarde aan onze klanten wereldwijd'.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie