Overslaan en naar de inhoud gaan

Odido kiest voor pr-bureau Ovide, vertrekt bij Bijl PR

Odido neemt na zeven jaar afscheid van Bijl PR en kiest Ovide voor corporate- en creatieve communicatie.
odido
Sifan Hassan krijgt steun van haar omgeving.
odido
Sifan Hassan krijgt steun van haar omgeving.

Odido kiest voor Ovide Agency als nieuwe strategische en creatieve PR-partner. Na een samenwerking van bijna zeven jaar neemt Odido daarmee afscheid van Bijl PR. Ovide gaat aan de slag met de corporate en creatieve communicatie voor Odido.

related partner content for mobile comes here

De keuze voor Ovide als vast PR-bureau volgt na een periode waarin het bureau op projectbasis al verantwoordelijk was voor de PR binnen grote campagnes zoals Het Telefoonboekje, de Olympische Spelen, en Klik&Klaar Internet.

 

Femke Hoogendoorn, Director Corporate Communications bij Odido: “Ruim zes jaar hebben we met Odido en voorheen T-Mobile en Tele2 samengewerkt met Bijl PR. Daarbij waren ze nauw betrokken bij de PR-aanpak sinds de lancering van Odido. Die lange samenwerking heeft ons in een sterke uitgangspositie geplaatst. Maar met de overgang naar Odido, is het tijd voor een nieuwe koers en frisse energie. Met Ovide halen we een nieuw bureau aan boord wat ruimte biedt voor andere inzichten passend bij een nieuw merk.”

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in