Ze is deze week gestart.
Merk- en communicatiespecialist Esther Overmars schreef de Swocc ‘Purpose Oriëntatie’. ‘Purpose washing heeft veel kapot gemaakt.’
Er zijn geen grote merken die groot zijn geworden door zich negatief of laatdunkend uit te laten over concurrenten, diens visies of ideeën.
Controversiële onderwerpen als LHBTI-rechten, vluchtelingen, abortus of het slavernijverleden worden minder geschikt gevonden.
Swocc-publicatie #86 Medewerkers als Merkdragers legt onder meer uit hoe merkbetrokkenheid medewerkers motiveert.
Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten naar hun inspiratie. Ditmaal merkspecialist Mary Hoogerbrugge.
Na bijna acht jaar draagt Guda van Noort de leiding over aan Lotte Willemsen. ’Lotte is een echte go-between.’
Merkenprofessor Giep Franzen liet de Nederlandse reclame-industrie uitgroeien tot een volwaardige bedrijfstak.
De publicatie ‘Sensory branding’ van Ivar Vermeulen wordt op 31 maart gepresenteerd.