Mara Janssen is deze week als creative strategist gestart bij reclamebureau Dentsu Creative in Amsterdam. Ze heeft hiermee de deur dichtgetrokken bij Selmore, waar ze de afgelopen drie jaar werkzaam was in een soortgelijke functie en haar carrière ooit startte als stagiair.
Bij Dentsu Creative gaat ze in eerste instantie werken op campagnes van onder meer Rabobank en Defensie, twee accounts waar het prijswinnende bureau sinds kort voor werkt.
Felicitaties
De nog maar 27-jarige Janssen is intussen een bekend gezicht in de reclamewereld. Zo is ze actief als boardmember bij talentenclub Raw en daarnaast is ze sinds kort onderdeel van de Raad van Advies van het Swocc. Op LinkedIn, waar ze haar nieuwe baan heeft gemeld, kan Janssen dan ook rekenen op veel felicitaties van vakgenoten. Janssen: 'Ja, dat is natuurlijk een mooi compliment. Het geeft me het gevoel dat het me echt wordt gegund.'
Janssen was Adformatie al eerder opgevallen. In een interview in april zei ze: 'Veel strategen zijn heel analytisch, maken plannen en overzichten gebaseerd op een platte doelstelling. Ik zit meer op het snijvlak van creatie en strategie. Wat ik vaak hoor is dat ik goed ben in de pareltjes eruit vissen, snel een probleem kan overzien en snel zie waar de potentie zit.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!