John Meulemans sluit zich aan als partner bij de groep Hibou Contenture. Het bedrijf wil met zijn komst groeien in de wereld van sociale media, influencers en artificiële intelligentie (AI). Meulemans heeft hier veel ervaring mee. Hij richtte de social- en influencermarketing bureaus Urbanology en 3sixtyfive op - die laatste werd geïntegreerd in Endeavour.
Na afronding van dat laatste project is Meulemans merken gaan adviseren. Dat deed hij onder meer bij Unicef, BMW, ABN-Amro en Danone. Ook is hij docent bij Beeckestijn Business School.
Nieuwe propositie
Hibou Contenture zegt met Meulemans te willen bouwen aan een nieuwe propositie rondom 'innovatieve storytelling'. Matthijs Rutten, eigenaar van Hibou Contenture, legt hierover uit: 'Met de expertise van John kunnen we verder bouwen aan onze propositie voor social, influencer marketing en AI – zelfs digital humans. De eerste gesprekken in de markt zijn veelbelovend en tonen aan dat we samen klaar zijn voor deze volgende fase'.
Meulemans over de volgende stap in zijn carrière: 'Ik zoek altijd naar nieuwe manieren om verhalen te vertellen. De innovatieve en data-driven aanpak bij deze bureaus sluit naadloos aan bij mijn visie op de markt voor social en influencer marketing'.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!