Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten naar hun inspiratie. Ditmaal ADCN Grand Prix-winnaar Steef Nijhof.
De Grand Prix gaat naar Publicis Groupe en Boomerang voor de campagne 'TheDropStore'.
Nieuwe Belgische ceo aangesteld.
De bureaugroep boekt meer omzet dan analisten verwacht hadden en verhoogt daarom de verwachitngen.
Wat zegt een sneetje brood voor $239? Webshop 'The Drop Store' veroorzaakte geen rimpeling. Wat ging mis? Een analyse van Enzo Greco.
De bureaus maken onderdeel uit van een veel grotere groep bedrijven die met Publicis optrekt om de werkvloer te veranderen.
Talent is schaars, dus Publicis Groupe kiest een nieuwe tool om zichzelf in de kijker te spelen.
Publicis Groupe is de initiatiefnemer van de campagne en krijgt steun van tientallen andere merken, waaronder concurrent Omnicom.
De politie schakelt Publicis Groupe in om meer Nederlanders te enthousiasmeren voor een baan. Publicis gaat zich focussen op regio's.