Neuromarketing wordt inmiddels steeds vaker en steeds breder ingezet. Ontdek de laatste trends en laat je inspireren tijdens MIE'22!
Wat gaat er schuil achter een succesvolle poging om de aandacht van een bezoeker naar je advertentie toe te trekken?
Neurensics bekritiseerde in een ingezonden brief aan Adformatie de stellingname van Unravel Research. Dat vraagt om een reactie.
Een open brief van Victor Lamme in reactie op de voorkeur van Unravel Research om commercials te onderzoeken met EEG in plaats van met fMRI.
Neuro-onderzoek (EEG) van Unravel Research concludeert dat Albert Heijn veruit de meest effectieve kerstcommmercial van het jaar heeft.
Op 22 december wordt bekendgemaakt welke van de 17 onderzochte kerstcommercials van 2021 het best scoort in neuro-onderzoek.
Laat je reclame leiden tot een positief effect en ontdek de do’s en don’ts vanuit neuroperspectief tijdens de online clinic van 24 maart.
Coen Olde Olthof over zijn scale-up Alpha.One en zijn fascinatie voor artificiële intelligentie en neuromarketing
Van de beste bewegingsrichting, tot wanneer seks werkt. Wat u van 500 neuro-onderzoeken kan leren.