Je wilt dat je reclame leidt tot een positief effect met als doel gedragsbeïnvloeding bij de consument. Met behulp van neuroscience zijn we steeds beter in staat om de effectiviteit van reclame te onderzoeken. Deze resultaten leveren meer op dan de traditionele onderzoeksmethoden. Walter Limpens en Vladimir den Baars nemen je tijdens de online clinic van Beeckestijn Business School mee naar de plek waar marketing zijn werk doet: het brein.
Datum: 24 maart 2021
Tijd: 14:00 tot 15:30 uur
Locatie: Live-stream
Wat kun je verwachten?
Tijdens deze interactieve clinic komen de volgende onderwerpen aan bod:
- Ervaar zelf wat de rol is van onbewuste processen bij reclame verwerking
- Cases die laten zien dat breinactivatie voorspeld wat we doen dan wat we hardop denken en vinden
- Voorbeelden van belangrijke learnings die je direct kan gebruiken voor het maken van effectieve reclame-uitingen
Laat je inspireren, en ervaar zelf dat ratio niet altijd domineert bij het maken van een keuze.
Voor wie?
Ben jij een professional of manager werkzaam in de gebieden van reclame, marketingcommunicatie of customer insights? Dan is deze online clinic interessant voor jou.
Over Walter en Vladimir
Walter Limpens en Vladimir den Baars werken beiden bij neuro onderzoeksbureau Neurensics. Neuro onderzoek maakt gebruik van methodieken die onbewuste brein-activiteit vastleggen. Met een kleine tien jaar ervaring behoort Neurensics tot de voorlopers in deze discipline, waarbij fMRI (brain scanning) van begin af aan de basis vormde.
Gratis aanmelden
Deze clinic is al geweest. Het is niet meer mogelijk om je aan te melden.
Bekijk onze agenda voor meer clinics >>
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!